8.17.2010

Carta 15 - Para a pessoa que eu mais sinto falta

Hej Mor! Har Du det godt?


Jeg hard et godt I Brazilien. Jeg savner dig hver dig også min Far og mine brødre.
10 år er gået, og den længsel, som jeg føler er nok til at gøre ondt. Hvis alt går godt næste sommer vil jeg være der med min familie og jeg endelig kender mine nevøer.
Jeg savner at sidde på sofaen med dig til kaffe og snak om alt fra planter til haven til de mere personlige og komplekse spørgsmål.

Du vil altid være min mors hjerte, uanset afstand, som jeg altid vil være din datter. Den datter, at du har valgt.
Vi ved, hvor mange var og er vigtige i livet af hinanden.
Jeg savner dig.

Håber at se jer næste år, og hold dig at have en længsel efter at langt væk.

Vi ses. Stor Knus.

Hej Hej,

din datter,

Lika


Oi Mãe! Tudo bem com você?


Eu estou bem aqui no Brasil. Sinto saudades de você, do meu pai e dos meus irmão.


Já se passaram 10 anos, e a saudade que sinto já chega a machucar. Se tudo der certo no próximo verão eu estarei aí com a minha família e finalmente vou conhecer meus sobrinhos.

Sinto falta de sentar no sofá com você para tomar um café e conversar sobre tudo, desde as plantas do jardins até as questões mais pessoais e complexas.

Você vai ser sempre minha mãe de coração, independente da distância, assim como eu vou ser sempre a sua filha. A filha que você escolheu.

Nós sabemos o quantos fomos e somos importantes na vida uma da outra. Sinto sua falta.


Espero te ver ano que vem e poder te abraçar para mandar a saudade para bem longe.


Até mais. Grande Abraço.


Sua filha,


Lika

Nenhum comentário: